Travel360-logo-transparant



Travel360° - The Conference - Gent, 27 november 2014


Het toerisme-congres van het jaar.
Internationaal niveau, in België.

Op 27 november vindt Travel360° - The Conference plaats in het Marriott Hotel in Gent. Topsprekers zoals Gino Van Ossel (Vlerick retail specialist) John Alborante (Corporate Sales Ryanair), Martin De Boer (Global Marketing Manager Corendon), Bart De Waele (online consumer specialist & CEO van Wijs), Nicolas Brusson (Stichter van shared economy start-up BlaBlaCar) en Helge Krogsbol (Vice President Pandox & Urban House hotelconcept) en vele anderen geven hun visie over het heden en de toekomst van de reissector. Een dag vol presentaties, cases, tips & tricks en … “the big picture”.

"CONNECTING THE DOTS"

“Connecting the dots” is exact wat we zullen doen, op 27 november in het Marriott Hotel in Gent. Het nauwkeurig uitgebalanceerde programma zal u in staat stellen om de verschillende “dots” met elkaar te verbinden, om de rode lijn te zien in de veelheid van informatie en ontwikkelingen. U wil vooruit, u bereidt uw toekomst voor. Samen verbinden wij de punten tot inzicht en visie.

Een ongezien programma met sprekers van formaat

Travel360° stelt zorgvuldig een nooit gezien palet van sprekers samen, voor een congresbeleving die in België nog nooit gezien werd. Wij beloven een programma dat alle aspecten van de business zal bestrijken. Vitaal voor wie door het bos de bomen wil zien, voor wie toekomstgericht bezig is met zijn vak.

 

Dit congres heeft de actieve steun van deze fantastische bedrijven:

     
     
   

      

Bevestigde sprekers

     

 

Voorstellen, vragen stellen en uitdagen
Jan Peeters
Stichter Travel360°

Jan leidt als voorzitter de hele dag in goede banen. Jan presenteert de sprekers en hun topics, maar doet veel méér dan dat: hij poneert stellingen, geeft zijn mening en daagt de sprekers uit om ook controversiële punten niet uit de weg te gaan. Hij spoort de zaal aan om vragen te stellen. En hij stelt ze zelf. Hij geeft aan het begin en het einde van het congres een korte presentatie. Outside the box, maar gebaseerd op doorgedreven sectorkennis.

     

  Omni-Channel in retail: het antwoord
op e-commerce
Prof. Gino van Ossel
Expert in Retail Management,
Trade relations and Omni-Channel

Gino is één van Europa’s topexperts inzake retail management, winkelgedrag, omni-channel en trade marketing. Hij heeft een onovertroffen inzicht in het koopproces van de consument. Hij beseft als geen ander dat de snelle groei van e-commerce de retailsector op zijn grondvesten doet daveren. Ook de reisagentschappen en hun partners-leveranciers zoeken nieuwe richtingen, nieuwe oplossingen. Gino breekt een lans voor omni-channel retail. Hij gidst de deelnemers aan Travel360° - The Conference in hun zoektocht naar juiste antwoorden. Op maat van de sector.

     

Nicolas Brusson

 

Een innovatief nieuw business model
Nicolas Brusson
COO BlaBlaCar

Nicolas is medestichter van één van de “hottest start-ups” van het moment: de website voor autodelers BlaBlaCar. De diensten van BlaBlaCar brengen bestuurders die een lange rit gaan afleggen, in contact met potentiële passagiers die bereid zijn te betalen voor de rit. Een perfect voorbeeld van de “sharing economy”. BlaBlaCars wordt de “Airbnb van de auto industrie” genoemd en kreeg recent een injectie van $ 100 miljoen risicokapitaal. De verovering van de wereld is begonnen, en Nicolas deelt graag zijn inzichten met de deelnemers aan Travel360° - The Conference.

     

 

Een visie op de verdere ontwikkeling van low cost en Ryanair
John Alborante
Corporate Sales Manager Ryanair

John is een doorgewinterde airline professional, en beleeft bij Ryanair “één van de boeiendste periodes uit de luchtvaartgeschiedenis”. Ryanair maakt zich op voor een periode van nooit geziene groei, en heeft daarvoor vele veranderingen in de communicatiestrategie, distributiestructuur en doelgroepen focus doorgevoerd. John legt het hoe, het waarom en vooral het doel van de vele veranderingen binnen Ryanair haarscherp uit aan de deelnemers van Travel360° - The Conference.

     

Werner Van Disseldorp

 

Een visie op succesvolle reisagentschappen
Werner Van Disseldorp
CEO Disma Reizen

Werner is een fenomeen in de hyperconcurrentiële Nederlandse reisindustrie. Hij bouwde Disma Reizen –opgestart als een éénvrouwszaak in 1985- uit tot één van de grootste zelfstandige reisretailers in Nederland: 5 reisbureaus, 12 reiswebsites, een telefonisch service center, een eigen touroperator afdeling voor Verre Reizen. Zijn favoriete thema: word naast een local hero ook een online hero, als reisondernemer. Wees onderscheidend!

     

Diana Nijs

  Een visie op verandering, groeiende complexiteit en aangepaste strategie
Diane Nijs
Professor Imagineering NHTV Breda

Diane is een ervaren en hoog gekwalificeerd organization development consultant. Ze is ervan overtuigd dat organisaties en bedrijven in de 21e eeuw zich kunnen aanpassen, veranderen en overleven als gelukkigere, efficiënte en nog meer winstgevende operaties. Diane helpt bedrijven om hun plaats te veroveren in de “connected society”. Ze werkt nauw samen met de toeristische sector, en geeft een “outside in” visie aan de deelnemers van Travel360° - The Conference.

     

  Een revolutionair hotel concept: Urban House
Helge Krogsbøl
Vice President Business Area, Pandox

Helge is een hospitality professional in hart en nieren. Helge en zijn team ontwikkelden binnen hotel property company Pandox een revolutionair nieuw hotelconcept. Urban House is volledig gericht op de aanstormende, jonge urban traveller, met een unieke, gedurfde positionering en wars van alle bestaande hotelzekerheden, gewoontes en traditie. Urban House is rauw, onversneden en cool. Helge geeft aan de deelnemers aan Travel360° - The Conference een wereldpremière: Urban House.

     

Bart De Waele

  Een visie op online leven, communiceren en kopen
Bart De Waele
CEO Wijs

Bart is één van de meest gerespecteerde internetkenners in België. De CEO van het “digitale agentschap met een hoek af” Wijs is ervan overtuigd dat er morgen maar twee soorten bedrijven zullen overblijven: de vluggen en de doden. Bart heeft een duidelijke visie op online retail en e-commerce, en over de snel evoluerende consument. Hij zet zijn visie en theorie graag uiteen voor de deelnemers aan Travel360° - The Conference.

     

  Een pragmatische product-, distributie- en pricing aanpak in de toerisme sector
Martin de Boer
Global Marketing Manager Corendon

Martin is een marketeer met een brede online ervaring, binnen en buiten de toerisme sector. Hij presenteert de verfrissende -online en offline- aanpak van Corendon, en legt uit hoe de touroperator -onder andere- de oneindige mogelijkheden van online personalisatie gebruikt. De opkomst van Corendon is geen toeval, en Martin maakt dat haarfijn duidelijk aan de deelnemers van Travel360° – The Conference.

     

Peter De Keyzer

 

Een visie op de economische ontwikkelingen
Peter De Keyzer
Hoofdeconoom BNP Paribas Fortis

Peter is één van de gekendste en meest gerespecteerde Belgische economen. Hij gelooft heilig in groei, in de principes van de vrije markt, en in het vergroten van “de taart”. Peter is een veelgevraagd spreker en columnist in onder andere De Tijd en Trends. Hij geeft, speciaal voor de deelnemers aan Travel360° - The Conference, zijn visie op de recente en te verwachten economische ontwikkelingsmodellen, toegespitst op de toeristische sector.

     

Deelnemen

Jouw deelname aan Travel360° - The Conference omvat: toegang tot het dagvullend congres met
8 topsprekers, koffiebreaks, netwerklunch en afscheidsdrink. En uiteraard een stevige portie netwerken in een casual sfeer. 

Early bird ticket: € 179 (exclusief BTW) per deelnemer
Ticket: € 199 (exclusief BTW) per deelnemer 
Company ticket: € 169 (exclusief BTW) per deelnemer. Vanaf 5 deelnemers binnen éénzelfde bedrijf.
Company tickets boeken kan via sales@travel360.be

Partners

Wens je partner te worden van dit congres? Neem dan contact op met ons via sales@travel360.be. We werken graag een voorstel uit. Volgende partners bevestigden reeds sponsoring: Touring, Amadeus, Mediahuis en Qite. 

Meer informatie

Heb je vragen over dit congres? Aarzel dan niet om ons te contacteren via sales@travel360.be of bel ons via het nummer +32 (0)16 89 68 50.

Voorwaarden

Het programma kan onderhevig zijn aan wijzigingen. Jouw inschrijving is definitief als je van ons een bevestiging en factuur hebt ontvangen. Onze factuur is per kerende betaalbaar. Annuleren is niet kosteloos: bij annulering tot 45 dagen voor aanvang van het congres is 50% van het inschrijvingsgeld verschuldigd, daarna is het volledig bedrag verschuldigd. Je kan je uiteraard laten vervangen door een collega, maar gelieve ons daarvan vooraf te verwittigen.

Early Bird Ticket (€179,00) - Uitverkocht
Ticket (€199,00)

Einde verkoop

27 november 2014, 09:00 - 17:00 (GMT +01:00 Brussels)


Google Calendar
Microsoft Outlook
.ics file (Apple's iCal & anderen)

Locatie


Marriott Hotel ****
Korenlei 10
9000 Gent